2005: A passage to India

M & M gaan naar Zuid India

zaterdag, augustus 06, 2005

Waar gaan we precies naartoe?



Ja, naar India natuurlijk en we nemen even aan dat je weet waar dat ligt: ietsje verder doorlopen voorbij Pakistan, maar stoppen voordat je Bangladesh bereikt.

Sterker nog, in dit geval adviseren we je om rechtsaf te slaan na Pakistan en alsmaar naar het zuiden te reizen. Doe je wel eventjes over... en dan helemaal in het puntje, de deelstaten Tamil Nadu en Kerala, dáár zullen wij 3 weken doorbrengen.

3 Comments:

At woensdag, augustus 10, 2005 10:04:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het is dat ik al een reis naar India geboekt heb anders was ik nu toch echt gevallen voor dit enthousiaste verhaal.

 
At zaterdag, oktober 01, 2005 8:30:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

zeg Manonnetje, aangezien ik toch niet in de erf kom, kan ik dit wel doen, hoewel .... niet zo leuk meer nu he, en natuurlijk ook marina. Maar ik heb tot aan vandaag 1-10 gekeken en nu zitten jullie dus bij de olifantjes. Nou, heel veel plezier nog

 
At woensdag, oktober 05, 2005 11:52:00 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Manon, wat kun je toch geweldig schrijven. Het is een echte belevenis om jullie rondreis te volgen.Ik heb nog geen gesprekken gehad dus wees maar gerust. Ik praat je volledig bij na de vakantie.

Ik zie je over een paar weekjes

XM.

 

Een reactie posten

<< Home